Kadang kita lebih kenal diri kita bila sendiri.. :)

Pages

Wednesday, March 31, 2010

List nama peserta kuiz bulan niii.. heheheh~

Haaa.. kuiz da nak abis.. sblum tarikh tu bertukar anda masih blh meneka dan terus meneka... Sebelum tuuu... kepada sesiapa yang ada menghantar jawapan tapi nama tak ada bawah ni... nanti repot dkat balai polis... ahahhahahaha~ tak la.. sila bgtau tuan empunya blog yg tak seberapa ini.. keyhh...

  1. Fauziah Kamaruddin
  2. Taufid Idris
  3. Zainab Mohd Ghazali
  4. Juniza Kamaruddin
  5. Sarizan Che Mat
  6. Sarah Ghazali
  7. Ieyza Hassan
Walaupun hanya 7 org yg join.. tapi ta apa.. hadiah ttp akan dbagi.. hadiahnya apaa??????

Hadiah akan dibeli pada 2 hb ni.. maaf lah lmbt ekk... sbb student mcm pieka ni bukan slalu kebandar.. sbulan skali.. last pgi bandar bulan 1 k???? beli fail dgn kawan2.. hahaha~ tQ kepada smua yg sudi ikut kuiz ni.. Keputusan akan diumumkan 2 hb nanti.. Hadiah pun akan dipamerkan dalam niyh nanti.. heheheh~ oK.. ^^

Sebelum tu.. SATU KEJUTANN... pieka tak kisah jawapan korg btul or tidak.. sbb.. smua sebab pon boleh jadik saja.. hahah~ so.. cabutan bertuah akan dibuat esok.. ^^

    1 comment:

    1. alaaa pieka...
      wat lucky draw la plak...
      sure akk takde luck punyerrr
      coz tak penahnyerr ader luck
      jawapan akk tul tak???
      tul kan..hehehe...
      tau...xyah cakap pun akk tau
      yg akk nie genius...
      kehkehkeh

      ReplyDelete

    Pieka2 nda makan orgggg~ makan ayam ja~ silalah KOMEN k~

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...