Kadang kita lebih kenal diri kita bila sendiri.. :)

Pages

Wednesday, August 18, 2010

LAWAK NAMA MAK CIK...

BannerFans.com

AL KISAHH....

Satu hari c mamat ni pegi la ke kedai perabot.. mamat ni suka mengusik org.. lg2 perempuan yg lawa2..
Dari pintu masuk lg da mengusik salesgirls yg btenggek dekat port masing2~

Dah hampir satu jam menyusahkan para salesgirls tuh.. mamat tu pun decide untuk beli sebuah peti sejukk jenama CAP AYAM BERDIRI..
Sebelum beli, prosedur kedai kena intebiu dulu.. takut kalau ada pelanggan yg POKAI.. Si mamat ni pun duduk lah d depan gadis pengintebiu ni.. Rupanya dari tadi awek ni da observe si mamat ni.. and dia menyampah dengan mamat tu.. kaki LOYAR..

Pengintebiu : Nama encik sapa?
Mamat : Mamat Kalidi....
Pengintebiu : isikan alamat dekat borang ni... ( menjeling )
Mamat : Aii.. menjeling.. Juling ka? 
Pengintebiu : Status bujang atau dah kahwin?
Mamat : Berminat ka? 
Pengintebiu : ( buat muka marah mcm singa )
Mamat : Belum kawin. Tinggal dgn mak. ( takut )
Pengintebiu : Nama mak?
Mamat : Rahsia ( tersenyum )
Pengintebiu : Nama mak????
Mamat : Rahsia 
Penigintebiu : betul2 lah. Nama mak..
Mamat : Rahsia.
Pengintebiu : Encik, saya tak ada masa ni... 
Mamat : Yelahh.. Rahsiaaa... R.A.H.S.I.A 
Pengintebiu : aaaaaaaaaaaaa....... Ccepat la encikkk...
mamat : ???
******

Mak Mamat : Kenapa lambat sangat ni mat..
Pengintebiu : Anak mak cik bertebiat. Lembap. Dia tak nak bgtahu nama mak cik.
Mak Mamat : Nama Mak Cik?? Nak tahu?? Rahsia...
Pengintebiu : Ya Rabbiiiiiiiiiiii...
Manager : kenapa ni?
Pengintebiu : serender boss.. gip up..
Manager : Oh encik belum isi bahagian maklumat peribadi.. Nama mak encik apa?
Mamat : Rahsia Binti Roslan.
Pengintebiu : !!!!!!!!

PENGAJARAN CERITA.. JGN LA BG NAMA KAT ANAK CMTU~ X KA KESIAN? HAHAHAHA~

No comments:

Post a Comment

Pieka2 nda makan orgggg~ makan ayam ja~ silalah KOMEN k~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...