Kadang kita lebih kenal diri kita bila sendiri.. :)

Pages

Friday, September 24, 2010

SELAMAT MALAM READERS.. SELAMAT MALAM BLOGWALKERS..

Malam ni.. saya tergatal tangan plak nak buatkan koranggg grafitti selamat malam..
Ngeh3.. walaupun tak lawa harap korang suka.. haha~


Selamat malam kepada semua readers belog pieka.. 
sangat2 dihargai.. 
Sapa yang FOLLOW saya akan sedaya upaya untuk follow semula.. susahnya cuma kena bukak browser internet explorer lah sbb mozilla ni sot sikit bab FOLLOW2 niyh..

HARAP BERSABAR YA?

Kepada readers2.. Trima kasih sbb singgah... 
kalau ada yg sudi membaca entri2 sengall.. punnn Tq..
Kepada yang berkorban menahan bagai ( nak kencing, tahan kentut, tahan ngantuk & sbginya)
untuk baca entri.. terharuu saya..

SELAMAT MALAM SEMUAAAA..

Tuan rumah maalam ni kena tidur awal..
Sok jam 7.30 kena gerak ke rumah Cikgu Haidah..
Okeh3~ crita serba sedikit Al kisah esok ok?

Aritu cikgu select 2 org untuk dia bg tumpuan buat ulang kaji.. 
Sudah2 turn saya.. hehehe.. Ngok ngek sememangnya.. 
Buat3 mmg kena pelepukkkk ( amuk cikguku)
tanya3 ( soalan bajet 0% pratus otak kimia di dalam kepala) terus cikgu pelayang pukulan,,
Nasib bukan masuk kategori deraan lagi.. ( macam saya yg dera cikgu niyh)
Last-last cikgu terduduk..
Yalah.. murid dia ala2 bangang kan? ( ala-ala gitu )
stress gaban cikgu ni dengan saya.. 

Start dari haritu dia suruh saya datang rumah dia untuk study KIMIA..
2 bulan lg SPM.. Chak chak chakkk.. 
Brita baiknya saya sorg ja yang kena pilih untuk study dekat rumah dia tu..
kalau bawa ramai2, prangai sebijik macam tuan rumah.. NGIAHAHAHA..
PENGSAN CIKGU EDEN..
DOAKAN SAYA...

2 comments:

  1. haha.otak.sila buka untuk dimasukkan kimia.

    ReplyDelete
  2. dah membuka otak dah tadi..
    cubitan... tamparan.. deraan.. hahaa~

    2 jammm ok?

    ReplyDelete

Pieka2 nda makan orgggg~ makan ayam ja~ silalah KOMEN k~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...