Kadang kita lebih kenal diri kita bila sendiri.. :)

Pages

Saturday, December 25, 2010

JANIN? NGERIIIIIII??



Sapa yang da tgk Janinnnn???? angkat buku lali atok belah sepupu jiran punya anak buah tiri.. hahah~
Koranggg~ ( yg da tgk) Syok tak? Korangg ( yg lom tgk) Nak tgk takk???

Pieka gi nengok 27hb.. ngn spupu n kawan2 sikit... Camna? Ada power tak crita ni? prlu tak Pieka Bawak Cemin mata gelap gaban.. So Pieka tak seram.. hahahah~ Sbb tak nampak hantu..
Phuhhh~ Sebut ja pasal wayang ni da meremang~ Padahal masih siang~ trok jugak prangai~ hahahah~

2 comments:

  1. janin tak ngeri mana pun. boleh tahan juga lah. tak merepek mcm cerita hantu melayu yang lain. boleh bagi satu thumb untuk janin. :)

    ReplyDelete
  2. sy dah tgk janin dah.boleh la tahan.ada gak ikhtibar y kita dapat berkenaan dgn bela toyol.4 bintang tuk janin!

    ReplyDelete

Pieka2 nda makan orgggg~ makan ayam ja~ silalah KOMEN k~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...