Kadang kita lebih kenal diri kita bila sendiri.. :)

Pages

Thursday, December 16, 2010

SEDARA PIEKA SUNAT


Kucing mengiaw rimau mengaum,
Assalamualaikummmmm..

Hahhhh~ korang~ Harini kan~ Hari yang sangat bersejarah lah untuk 3 saudara den~ 
smua kena sunat.. hahaha~
So kena puasa dari pagi.. Kmarin da mandikan n smua da pakai pefum supaya
tak bucuk jumpa Doc besok..
Ok3.. Sebenarnya.. Saudara Pieka ni.. hahah~ KUCING..!! meow meow gitu..
Yg akan kena sunat arini :

GIANT
CHICRUZ
MELLO

Pieka ada byk kucing parsi.. n total kucing ada
30 ekor..
haritu banyak kucing parsi yg mati sbb sakit..
Antaranya.. ada dalam post sebelum ni.. 
>>>  KLIK SINI  <<<

Kebanyakan dorang mati sbb kanser.. tmasuk yg paling gagah perkasa..
yang paling pintar.. Yang paling disayangi..
haa~ nama dia ~ GARRY.. cian kan~ dia ni tidur dgn Pieka. N Ibu.. Kesayangan Ayah.. n owner dia Abg Afiq.. Dia ni pintar.. manja tapi tak suka kena dukung2 macam bayi2 baru kena teran.. 
Okeh~ sbb kehilangan tu kami nak "kembiri" kucing2 parsi.. sbb doc cakap dapat mengelakkan kanser.. :p
dia ni akan kena sunat arini.. ahahah~

ALKISAH SI GIANT
haaaaaaa~ dia ni lucu2~ da la gempal~ ( tuan dia pun ya jugak )
Dia ni tak puas ati slagi tak dapat nak men2 dgn tgn korang~ siap mengasak lagi.

ALKISAH SI CHICRUZ
Sukaaaa sangattt maen air.. ait.. susah.. tak blh jumpa air.. org minum dkat mangkuk.. dia suka minum air yg menitik2 dari paip.. tak ka syomel? :p

ALKISAH MELLO..
Mello Jr. ni masih kecik.. dia mesti kena sunatt.. sbb sblm ni.. Mello Sr. mati sbb kanser.. Dia ni comel.. N suka sangat dgn baby.. Dia tlg tau jaga bby.. :p tlg kacau skali

ohya~ Onim pun kena bawa pi klinik.. sbb dia BUASIR.. nantikan hapdet lepas dorg balik klinik k..

KORANG RASA APA JADIK?

2 comments:

Pieka2 nda makan orgggg~ makan ayam ja~ silalah KOMEN k~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...