Kadang kita lebih kenal diri kita bila sendiri.. :)

Pages

Friday, January 7, 2011

Kucing MeLatOp...!!! Part 1


Bunga kaktus Daun ketum,
Assalamualaikummmmm...!!!!!!

Haaa.. Korang pikir manusia ja yg pandai voguee? melatop latop? Kucing pun pandai tau...
Entry hari ni.. Ekcely kisah dari hari kemarin..
Dalam minggu ne Kerabat Meow Pieka, trutama golongan "youth" (bebudak) byk yang sakit..
Ada yang sudah ajal pun.. 
So.. Start dari kemarin.. Pieka decide untuk rawat betul-betul Kerabat Meow ni..
Disebabkan kandang yang besar tu tak sesuai untuk meow yang kecil.. 
Pieka ambil smua meow kecil n letak satu kandang..
Tapi sebelum tu.. Semua Meow ni kena mandi & kena rawat dulu..
jom3~

Kucing yang pertama Pieka mandikan.. Meemo.. Dia ni "kucing pelarian".. Tiba-tiba muncul dkat rumah Pieka.. Ntah kucing sepa.. Tp, jgn risau.. Pieka jaga juga.. Dia ni MANJA.. Plus NAKAL...

Kucing kedua Pieka mandikan.. Kurussss... Mcm kurang sihat.. Tapi MANJA tersangat.. :p
 Pieka suka Muchu ni.. Sebab comel.. Tak Caya???


Tak comel ka tu? hehehe~ Tunggulah nanti dia makan byk-byk... 
 Bila gemok mesti Comel kan?

Yang ketiga Pieka mandikan.. Teka.. Nittttt... Sapa jawab Mitut..??? Angkat tgn.. angkat tgn..
Salahh laa... Bello dulu yang Pieka mandikan.. Sbb.. Korang tgk lah mata Mitut tu.. Bulat dan SERAM..


last baru turn Mitut.... Dia ni.. Ya Rabbi.. Paling susah nak dimandikan.. lompat sini lompat sana.. teriak sini teriak sana.. Hampir givupppppp mandikan dia ni.. :p Dia ni Penakut.. ngam la dengan nama dia.. Mitut..

Oklah... Part 1 Kucing berempat ni.. Da abis..
Korang rasa antara semua mana paling comel?????

2 comments:

Pieka2 nda makan orgggg~ makan ayam ja~ silalah KOMEN k~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...