Kadang kita lebih kenal diri kita bila sendiri.. :)

Pages

Saturday, June 18, 2011

SEPA CAKAP DI HOSTEL SENANG KURUS???

Anak dara ada halkum,
Assalamualaikummmmm...!!!


Haaaaa...!!! kamu.. kamu.. kamu.. kamu~ :) 
Siapa cakap 
"Mau kurus di hostel ni senang jakkk.. kacanggg jakk."
Sila angkat kaki jiran anda sebelah bapa adik kepada penjual ikan punya sepupu dua kali lima.. 
:) SERIOUSLY..
Bukan senang ni mau menguruskan badan di sini.. haha..
Firstly mmg lah nampak mudah.. Goal mau turunkan berat nda alang2.. Sampai la juga 10 kg..
Ada tangga seribu.. Ada tangga DPIM.. Ada tangga2 lahh di UiTM ne..
Kira macamm.. Exercise semulajadi la kunun..
Tapiiiiiiiiiiii....

Ada tapinya tu.. Berapa kali lah sangat tangga seribu sama tangga DPIM tu digunakan??
Haha~ tiap hari pun ada bas.. Kalau kelas padat malas balik kolej.. Maka nda jumpalah tangga DPIM tu barang 5-6 hari.. Paling-paling pun time Isnin mau turun HBU (kokum kesatria negara)

Suda tu.. Makan bukan alang2 disini.. Lau dirumah dulu malas masakkk..
Disini smua ada.. Kachingggg... Dapat nasi goreng ayamm..
Kachingggg lagi.. Dapat lah nasi goreng pattaya...
Kalau Kachingggg lebih sikit.. dapat laa KFC, Marry Brown, Big Apple, Secret Recipe.. Etc.. 
Hahh.. Suda tu makan macam mau topup seminggu punya lapar.. Apa kess????

Macam semalam lah... 
Gara-gara kelaparan... Baru balik kuliah jam 6 ptg..
Time rest2 dibilik ada senior jual nasi lemak..  ( tiap isnin-jumaat tau dia jual)
Peergggggghhh~ panas2 lagi tu.. 
Sebelum dia sampai pintu bilik sy suda terpacak depan pintu tunggu dia..
Kerana nafsu makann tu..
Beli laaa kunu tu nasi lemakk..
Bagus kalau 1.. Ini 2 bha dibeli.. hahah~

Tapi kira ok lah~ sebab makan time tgh hari.. thenn konfirm akan lapar balik kan??
Ndakan mo bajet sehari makan sekali..
Tu alamatnya tulang dawai la nantiii.. 

P/s : Cerita diatas adalah mengenai penulis blog ini.. tidak ada kena mengena diantara yang hidup atau yang telah meninggal dunia.. :p

WALAU APA PUN.. KURUS ATAU MONTEL.. CUTE ATAU LAWA..
STUDY JANGAN LUPA.. :)

3 comments:

  1. yepp...dedulu....saye pon pikir cam tu jugak, dok hostel mesti kurus...then 2thn dok hostel bert 45kg-55kg??what the hell???

    ReplyDelete
  2. aik tangga 1000 2 tangga gajah menyusur ka mksd ko? nda pnh dgr pla hehe

    ReplyDelete
  3. ntahhh~ yg sy tau cuma tu tangga dpim.. tangga merah.. tangga hea.. tangga PI.. byk betul gelaran tangga2 ni... :)

    ReplyDelete

Pieka2 nda makan orgggg~ makan ayam ja~ silalah KOMEN k~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...