Kadang kita lebih kenal diri kita bila sendiri.. :)

Pages

Saturday, February 25, 2012

Surat buat mama MERTUA

(POST LARANGAN BAGI BAKAL2 IBU MERTUA)

Kalau orng ada INSOMNIA..
Saya ada lainn..
Saya sukaaa TIDUR.. terlalu suka..
SANGAT3 SUKA TIDUR.. 
Iya macik.. Suka tidur menantu macik ni.. :p
Tambah2 lagi bila tiap hari kuliah dari pagi ke petang nonstop..
Bila menantu macik ni balik.. mmg beteman bantal la terus.. Macik jangan turunkan aaa harga hantaran..

Macik.. Bukan niat saya ni mau tidur secara berlebihan.. :D
Saya suda cubaaaaaa.... buat yang terbaik. hehehehe.
saya bacaaa blog2 orang cara untuk tahan tidur macik.. serius ni..

Pertama dia suru saya KOSONGKAN PIKIRAN..
Macik.. macam mana saya mau kasi kosongkan pikiran..
Saya pikir macik.. (yela sgt kan.. padahal pikir anak macik)
Lagipun macik nanti kalau pikiran saya kosong,, Nanti saya blur..
Macik mau menantu blurrrr? hahahhahaha~

Saya tau nda bejayaaa.. Tapi saya tetap nemau kecewakan macik..
Jadi saya baca lagi.. dia suru saya TETAPKAN MASA TIDUR SETIAP MALAM..
Macikkkk. tiap malam mmg tetap masa saya tidur.. tp tu lahh.. bukan lagi tetap macik..
Wajib suda.. Cuma problem dari jam 8 macik saya tidur sudaaaaa... Tetap lagi tu tiap hari..
Itu sbnarnyaaa masalah dia macik. Tp macik jangan kecewaaaaaa.
Saya masih mencuba..

Terus dia suru saya kasi elak diri dari BUNYI BISING..
Macikk bilik saya macam disko.. Bukan saya la tapi..
Bilik atas bawah depan blakang.. NO MERCY macik.. kalau dorg bising.. bulih pingsan macik..
Tapi macikk.. Dengan bunyi bising tu pun saya lena tahap dewa ndak bangun2..
Apalagi kalau sunyiiii.. Terlajakk lahhhh tidur..
Macikk, kecewa sudahhh???

Sekarang macik saya ada suda jawapannya.. 
Barula saya tau kenapa cara saya nda pandai lah mo bjaya..
RUPANYA...

cara diatas untuk org kurang tidur macik..
SAYA BUKAN KURANGGG..
SAYA TERLEBIHHHH..

Tulung macik jangan pingsan aaa..
menantu macik nda pemalas... Menantu macik ni la paling rajin..
PALING RAJIN TIDUR.. Kbai...!!!



* Calon menantu cemerlang gemilang terbilang..

No comments:

Post a Comment

Pieka2 nda makan orgggg~ makan ayam ja~ silalah KOMEN k~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...