Kadang kita lebih kenal diri kita bila sendiri.. :)

Pages

Friday, March 9, 2012

Boleh saya tanya?

Boleh saya tau?? apa jadi dengan kita?
Dulu kan kita sepupu. Sekarang pun masih.
Mana ada apa-apa yang boleh putuskan pertalian tu.
Walaupun kita terpisah lautan tapi, tiap kali raya.. tiap kali cuti.. Dulu kita slalu jumpa..

Kita kan sepupu.. Dua-dua perempuan.. Dua2 Chubby & montel..
Dulu, time kita masih kecil.. kita slalu tidur sama2..
Pastu, kita suka cerita pasal org yg kita suka.. org yg kita syg.. ( biasalah tu.. PEREMPUAN)
And, nda sangka org yang kau crita dari dulu adalah org yg jadi suami kau sekarang.. :)

Syoknya kita dulu kan? kita jalan sama2. 
Kita sama, dua beradik sepasang sorg lelaki dan perempuan.
Jadi, bila jumpa memang kita serasi. Aku perlukan kakak dan kau perlukan adik.
Kita share2 barang.. Kadang kita masak sama2..

Tapi, apa jadi dengan kita?
kenapa kalau keluarga bersengketa kita ikut sama?
Kenapa kita biarkan pertelingkahan orang tua putuskan hubungan kita?
kenapa kita tidak lagi bersua.. bertemu dan berkongsi cerita..

Setelah sekian lama kita jadi orang asing..
Kau tak tahu aku dan aku tak tahu kau..
Hinggakan hari pertunangan kau pun aku tidak diberitahu..
Lagi menyakitkan kerana hari perkahwinanmu pun aku dilupakan..

Boleh tanya??
APA SEBENARNYA TERJADI DENGAN KITA???



p/s : saya sangat rindu kak long.. :) biarlah pertelingkahan tu di antara org tua2.. kita kan masih sepupu dan masih lagi sepupu.. Ika syg persaudaraan kita.. 

No comments:

Post a Comment

Pieka2 nda makan orgggg~ makan ayam ja~ silalah KOMEN k~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...